حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد
سرخط خبرها

بایدن: اوکراین شکست نمی‌خورد| کرونا در آمریکا پایان یافته است| در صورت حمله چین، از تایوان دفاع می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۶۱۹۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
بایدن: اوکراین شکست نمی‌خورد| کرونا در آمریکا پایان یافته است| در صورت حمله چین، از تایوان دفاع می‌کنیم
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد که اوکراین در نبرد با روسیه شکست نخواهد نخورد.

به گزارش شهرآرانیوز، جو بایدن در مصاحبه با برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی بی اس آمریکا تاکید کرد که در صورت حمله نظامی چین به تایوان، ایالات متحده از تایپه دفاع خواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره مساله اوکراین نیز صحبت کرد و گفت، اوکراین در جنگ شکست نمی‌خورد و در مناطق مشخص دستاورد‌هایی نیز به دست خواهد آورد.  

بایدن در ادامه به همتای روس خود درباره هرگونه استفاده از سلاح اتمی یا شیمیایی در اوکراین هشدار داد و گفت: این کار را نکن، این کار را نکن، این کار را نکن. شما چهره جنگ را تغییر خواهید داد، چیزی که از زمان جنگ جهانی دوم سابقه نداشته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره تورم در آمریکا نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند تورم را کنترل کند. وی افزود: دولت من درحال کار برای کنترل تورم است و من بیشتر از هر زمانی در این زمینه خوشبین هستم.

بایدن درباره تصمیمش برای نامزدی در دور انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز گفت: «باید صبر کرد و دید.»

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دموکرات‌های بتوانند کنترل سنا را در انتخابات میان دوره‌ای کنگره حفظ کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در این مصاحبه اعلام کرد که پاندمی کرونا در آمریکا پایان یافته است.  

بایدن به کشف اسناد فوق محرمانه در املاک مار ئه لاگو سابق دونالد ترامپ واکنش نشان داد و به سی بی اس گفت: این اسناد نگرانی‌هایی را در مورد به خطر انداختن اطلاعات و محرمانه حساس ایجاد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->